[Tajfutas] Fwd: Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa versenyértesítő

Katalin Tóth tothkatalin1007 at gmail.com
2022. Aug. 21., V, 12:29:17 CEST

Kedves Sporttársak!

Elnézésest szeretnék kérni Kerényi Dénestől, hogy Dezsővé kereszteltem át:)

Visszatérve a karanténhoz. A település, Bükkszék szerkezetéből adódóan, a
fair play érdekében kénytelenek vagyunk karantént alkalmazni.

A pályák jóságát pedig mindneki meg tudja majd ítélni, aki eljön jövő héten
vasárnap Bükkszékre.

Továbbra is várunk Benneteket!

Üdvözlettel:
Rendezőség nevében Tóth Katalin