[Tajfutas] Fwd: Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa versenyértesítő

Csilla Hajas sila.hajas at gmail.com
2022. Aug. 21., V, 13:28:56 CEST

Kedves Katalin, kedves Rendezőség,

a karantén témát továbbgondolva, mégis érdeklődöm, hogy lehet-e a
regionális rangsoroló versenyen kívül csak a Nyílt Technikás 2.futamon
indulni a  a verseny legvégén?
Az indokom az, hogy az előző 3 napos programról (ami szintén a Mátrában
lesz) nem tudok odaérni időben a 2.futam karantén zárásáig, de azt
megígérem, hogy a verseny előtt, verseny alatt természetesen nem beszélek
senkivel, sem a karanténban, sem a pályán.

Köszönettel,
Hajas Csilla

Katalin Tóth <tothkatalin1007 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 21.,
V, 12:29):