[Tajfutas] Fwd: Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa versenyértesítő

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Aug. 21., V, 10:50:05 CEST

Sziasztok!

Lehet, hogy olyan pályák lesznek, mint tavaly Egerben, a Szépasszony völgyi
borpincék környékén, ahol a látszólagos rövidségük ellenére nagyon kemények
voltak a pályák, és elhamarkodottan vontam vissza imént a nevezésemet?

A karanténnal viszont az a problémám, nemcsak itt, hanem más versenyeken
is, hogy mivel nincs saját autóm, sokszor örülök, hogy a vonat vagy busz
olyankor odaér, hogy a rajtomat éppen elérjem, nemhogy a karantén beállási
idejét. Szükség esetén későbbi rajtidőt kérek a rendezőktől. Jó ideje
komolyan gondolkozom rajta, hogy jövő évtől abbahagyom a tájfutást, mivel
évről-évre egyre kevésbé lehet autó nélkül eljutni az országos versenyekre.
Na jó, a Vizsla Kupákra azért el fogok menni, nem rangsoroló kategóriákba.

Kerényi Dénesnek pedig azt üzenem, hogy emlékszem a névtévesztés egy
fordított esetére, amikor Ránki Dezső zongoraművész nevét Dénesnek mondták
a rádióban.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Katalin Tóth <tothkatalin1007 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 21.,