[Tajfutas] Bp-i diákolimpia

György Kiss kissguriga at gmail.com
2021. Már. 11., Cs, 10:36:28 CET

Miki!

Miért nem jó a május 5-e és annak környéke?

- május 3-mal kezdődő héten vannak az írásbeli érettségik, 8-án
történelemből másnap angol nyelvből

- az írásbeli érettségik alatt általában délután járnak iskolába a nem
érettségiző középiskolások

- április 30-án és május 1-én ballagások vannak

Muszáj lesz korábbi időpontot keresni a megyei verseny lebonyolítására!

Üdv: Guriga

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 11., Cs,
10:20):