[Tajfutas] Bp-i diákolimpia

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2021. Már. 11., Cs, 14:22:24 CET

Sziasztok!

Miki!

Nekem teljesen mindegy mikor rendezitek a diákolimpiát!

Én csak azt jeleztem, hogy az országos kiírásában NINCS nevezési határidő!

Meg, hogy van egy szabályozás, ami amúgy az országos rendezőjét segíti! Persze Ő adhat kedvezményt, ha neki belefér a rendezésbe.

Az iskoláknak már a megyeire be kell neveznie mindenkit! Annak lesz majd határideje a megyei kiírásában! (az aranyjelvényeseket meg április 30-ig – de azt úgy is egyszerre fogja a testnevelő csinálni) De ez az MDSZ nevező rendszere. A verseny rendezője nem ezzel dolgozik!

üdv

Fehér Ferenc

ui.: A május 5-e tényleg nem a legjobb időpont. Az érettségi közepe. De ezt a Budapestieknek és a Pest megyeieknek kell megbeszélni.