[Tajfutas] Bp-i diákolimpia

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2021. Már. 11., Cs, 10:20:41 CET

Feri, teljesen igazad van, ha lehet tartsuk be a szabályokat. Igazából az
nem világos számomra hogy mikor érnek rá diákok? mert akármelyik időpontot
ki nézzük mindig valakinek valami baja van.  hol érettségi hol ballagás,
 hol évzáró úgyhogy igazából szerintem legjobb lenne egy online
Diákolimpiát csinálni, hogy az érettségi időszaktól nagyon távoli
időpontban rendezni
MM
ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> (időpont: 2021. márc. 11., Cs,