[Tajfutas] Bp-i diákolimpia

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2021. Már. 11., Cs, 10:15:21 CET

Szia!

Miki!

Nem az aranyjelvényesekről van szó! Ők tudják előre, hogy akarnak-e indulni vagy sem! Be is fognak nevezni! Ők nem eshetnek ki!

Az összes többi továbbjutónak is fontos a határidő! Mert Ők csak a verseny végén tudják meg, hogy indulhatnak-e az országoson.

Ádám!

A nem aranyjelvényeseknek mi a nevezési határidő az országosra?

Nekem logikusan az április 30. (sőt a diákolimpiai szabályozásban is az van, hogy május 1-ig meg kell rendezni a megyei versenyeket)

Azt tudom, hogy a megyei verseny határideje MINDENKIre vonatkozik, (az iskolai nevezés esetén!!!), még az aranyjelvényesekre is – de az összes többi továbbjutót be kell majd nevezni a tájfutó szabályok szerint is – annak viszont nincs határideje a kiírásban.

Bocs, hogy kötözködök, de ez nem egyértelmű… (még akkor sem, ha rendezőként rugalmas vagy – mert meddig lehetsz az???)

üdv

Fehér Ferenc