[Tajfutas] Pontos pozíció - hosszú lesz a válaszom...

László Pap paplaco56 at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 09:38:29 CET

Ez a leírás nagyon jó (de néha körmönfont fogalmazású) volt.
Csak egy kis kérdés: a kilencvenes évek végén nem voltak ellenjavaslatok a
kutatásod miatt. Gondolok a délszláv háború amerikai katonai figyelésre. És
tényleg lehetett előre tudni, mikor támadtak, mert akkor sokkal pontosabb
lett a műholdas navigáció?
Lacó