[Tajfutas] szélmalomharc

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 10., Sze, 23:38:56 CEST

Szia Gerzson,

Nekem vagy nekünk itt a listán egyszer elmagyarázta egy tájfutó erdész,
hogy a jellegfa helyesen jellegétől (környezetétől) elütő (eltérő) fa,
míg a jelleghatár egy-egy jellegében azonos csoportosulást elválasztó
határvonal.

Ez lehet fajtájában vagy csak életkorában éltérő csoportosulás. Tán
Gyurkó "Madár" László tanácsolta nekem, hogyha jelleghatár felé
közeledem, akkor a tekintetemet emeljem fel a lombkoronák felé, mert az
életkorbeli különbséget (fák törzseinek eltérése is mutatja) ott lehet
felfedezni a legjobban (magasságbeli különbség) és már messziről látható.

És tervezzetek ma is - most már 88. alkalommal- útvonalat:

http://news.worldofo.com/2020/06/10/route-to-o-season-2020-day-88/

Engem az első élképzelésemtől eltérítettek (átvertek) a lila hűsítő poharak.