[Tajfutas] szélmalomharc

Imre Urban urbimre at gmail.com
2020. Jún. 11., Cs, 19:15:27 CEST

Sziasztok!

Az én ismereteim szerint a "jellegfa" fogalom, az EOTR térképeken (*mellékelve
egy részlet*) található és a felmérés (*helyszínelés*) idején (*több tíz
évvel ezelőtt*) az erdő jellegére utal. Megnevezi a *fafaj csoportot*
(tölgy), *a szám* (*tekintsük egy törtnek*) a következő adatokra utal
*(méterben*): *számláló* az átlagos famagasság, *nevező* az átlagos átmérő,
*szorzó* a fák egymástól való átlagos távolsága.

Üdvözlettel:

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún.
10., Sze, 23:39):