[Tajfutas] szélmalomharc

László Pap paplaco56 at gmail.com
2020. Jún. 10., Sze, 21:59:13 CEST

Gerzson!

Gyerekkorodban nem is volt még tájfutás. 😂

A jellegfa és a jelleghatár szavakban a jelleg mindkét esetben a környezet
megváltozását jelenti.
Jellegfa: A környező fáktól méretében, fajtájában más jellegű fa.
Jelleghatár: más fafajták határvonalat.

Lacó

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 10., Sze
19:57):