[Tajfutas] a csehek és mi

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Sze. 3., K, 13:55:53 CEST

Sziasztok!

Nem megbántva az Eötvös ev-t. Ám ha ugyanez a verseny a valahol az ország
egyik csücskében lett volna megrendezve, van rajta ekkora mezőny?
OR verseny határszáma 150 rajtengedélyes, rangsoroló kategóriában.
Mi idén a HunOr-ral ezt nem tudtuk teljesíteni.
Következmény:
Csökken (ebben) a régióban (is) az OR versenyek száma.
UP korosztály OR versenyen való indítása drágul.
Csökken az MTFSZ UP támogatási pályázatán megfelelt gyermekek száma.
Csökken az UP létszám -> lemorzsolódás.
Csökken a támogatás.

Az ötlet, hogy növeljük az OR versenyek szinvonalát, a létszámkorlát
bevezetésével nem vált be. Éppen, hogy az ellenkezőjét érjük el.

Mit lehetne tenni?
régiónként kötelezően vetésforgóban rendezett megyebajnokságoknak megadni
az OR jogot.
Az 1-2 évről ittmaradt magasszínvonalú OB térképen.

Bocs azoktól, akik óvva intenek szeretettől vezérelve, hogy ne írjak
kritikai észrevételt a listára, mert csak magammal szúrok ki.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept.