[Tajfutas] a csehek és mi

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Sze. 3., K, 13:37:59 CEST

Sziasztok!

Gondolom nem a szorzó miatt nincs nálunk mezőny. Hanem azért mert nincs ki
elmenjen. Most a röviden, amit mindenki meg tud csinálni, mert rövid,
vagyunk 1200 körül. Pár éve felnőttben D döntőben futottam középtávon 40
fős döntőkkel.
Ja hogy az UP rendszerünk selejt?

Mit lehetne tenni?

Diákolimpián C döntők kiírása. Ez nem kell az elnökségnek.
Hétközi RR versenyek iskolákra támaszkodva. Ez nem kell az elnökségnek.
Valóban területi integritású OB megrendezése, központi szervezéssel, majd a
térkép további felhasználása minőségű kisversenyek, többmegyés bajnokságok
létrehozására. Ez nem kell az elnökségnek.
Létszámunk stagnál, minimálisan emelkedik. Az elnökség minden évben örülne,
ha jobban növekedne, lásd sportágfejlesztési terv. Hát évek óta nem
növekszik és évek óta ugyanaz a koncepció, hogy növekedjen. Akkor mit is
szeretnénk?

Úgy nem lesz több, hogy a versenyzők körbejárnak a klubok között.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 3., K,