[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2019. Okt. 25., P, 19:49:33 CEST

Kedves Sporttársak!

Nagy örömmel jelezhetem, hogy az önkéntes vállalással elkészültem!
1968-2018
A Hungaricana közgyűjteményi portál a somogyi cikkeket 2017-ig tartalmazza. A 2018-as anyag ollózott.
https://drive.google.com/drive/folders/1DzlFrK4TcNuCJCcH31IkNeOlMPF05T5E

És elkészült néhány videó digitalizálása is:
  a.. 4. Tájékozódási futó Európa Bajnokság, Sümeg, 2002. Duna TV https://youtu.be/Uq5kGyWZL4s
  b.. 2. Ifjúsági Tájékozódási futó Európa-bajnokság Pezinok, Szlovákia 2003 – riportok  - M2 sport és Sport1 TV https://youtu.be/LE0nVRrE-Ds
  c.. Ez utóbbi amatőr felvételen: https://youtu.be/SDqeTzV9uGQ Ha valaki tudja, ki az operatőre, kérem írja meg nekem. (Janó szerint valószínűleg Hrenkó Laci.) HOSSZÚ!!!