[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 25., P, 20:19:02 CEST

Ma már tudom, hogy nem Hrenkó Laci és nem Máthé Pisti a készítője.

Várom én is a megfejtést.

Azt viszont tudom, hogy a baranyai Excel táblázatot a DN cikkekről
jelenleg két fő próbálja összeállítani. Ők azok
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1978_12/?pg=263&layout=s>.

és amikor még
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1978_04/?pg=150&layout=s>....

Janó