[Tajfutas] 50 éves az MTFSZ - A (somogyi) tájfutás a (somogyi) sajtó tükrében

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 17., Cs, 23:21:00 CEST

Én is kínlódtam az archívum oldalain a kereséssel, míg rá nem jöttem a
mai napon, hogy nagyon jó a "kereső motor" a felületen:

https://library.hungaricana.hu/hu/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJTWk89KHRcdTAwZTFqXHUwMGU5a296XHUwMGYzZFx1MDBlMXNpIGZ1dFx1MDBlMXMpIEFORCBEQVRFPSgxOTUwLTAxLTAxLS0xOTY5LTEyLTMxKSJ9

Az a jó a sportágunkban, hogy van útvonal vagy útválasztásai lehetőség.
A számítógépben is.

A szétválás kezdetei :

-Természetjárás DN cikk.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1966_05/?pg=175&layout=s

vagy két egyéb cikk. Futni vagy nem futni?

1962-12-07 Népújság: Tájékozódási futás és a természetjárás

https://library.hungaricana.hu/hu/view/HevesMegyeiNepujsag_1962_12/?pg=37&layout=s&query=t%C3%A1j%C3%A9koz%C3%B3d%C3%A1si

1968-05-10 Észak-Magyarország: Futva tájékozódni ...

https://library.hungaricana.hu/hu/view/EszakMagyarorszag_1968_05/?pg=58&layout=s&query=t%C3%A1j%C3%A9koz%C3%B3d%C3%A1si%20fut%C3%A1s

folytatás - egyszerű oktató anyagok a médiában