[Tajfutas] rendezői felelősség extrém időjárás esetén

Tamas TOTH info at geomega.hu
2019. Jún. 25., K, 00:23:49 CEST

Szia Attila!

Mint írod: ".... villámvédelemmel foglalkozó tervezőként....."
Azt gondolom, érdemes lenne megfontolni javaslataidat.

Rendezői emlék a 2016-ból:
A júniusban rendezett besztercebányai KOB-VOB-ot keményen elkapta egy
villámokkal tarkított nyári zápor. Ahogy az EH-ra készülődtünk, a vihar
pedig közeledett, szlovák rendezőtársaink láthatóan nagyon idegesek
lettek és mielőbb ki akarták üríteni a rétet. Náluk gyakori vendég a
medve és a villámokkal tarkított nyári zápor is. És tudják, hogy a medve
nem játék.....
TT