[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 17:27:33 CEST

Szia Gerzson!

Én nem éreztem Feri levelét nagyon barátságtalannak. Alapvetően az előző
levél személyeskedését kifogásolta - ami szerintem sem volt elegáns.
Azokkal az állításokkal, hogy a hiba megtörtént, a rendezőség felelőssége
volt, az ellenőrző bíró a kategóriák törléséről döntött lehet ugyan
180%-kal (bár gondolom inkább 180°-ot akartál írni) ellentétes véleményt
megfogalmazni, csak teljesen fölösleges, mert ezek tények.

Az újra rendezéssel kapcsolatosan pedig a weboldalon lévő cikk úgy
fogalmaz: "Az MTFSz bajnokságokról döntő grémiuma döntött az újrarendezés
kérdéséről.". Ezek szerint ez nem az Elnökség, hanem egy alacsonyabb
szervezeti egység (gondolom, a Naptár Bizottság).

Az első leveleddel kapcsolatosan néhány pontosítás:
A tavalyi HOB-ot egy "kis egyesület" rendezte és az MTFSz azért döntött a
végleges törlés mellett mert 1. nem lehetett a versenynaptárba beilleszteni
(a HOB speciális terhelést jelent a versenyzőknek) 2. a bajnoki
pontversenybe amúgy sem számított bele már 3. az érintett versenyzők egy
része az előzőek miatt az újra rendezés ellen lobbizott.
A Szieberth Péter által emlegetett 1989-es VOB-ot egy "nagy egyesület"
rendezte és az érintett kategóriát néhány héttel később újrarendezték.
(Amúgy nem egy hibás térkép volt, hanem minden csapat érintve volt.)
Én tehát nem látok "kis egyesületeket" sújtó részrehajlást az
újrarendezésekkel kapcsolatban.

Üdv,
Gárdonyi Márk

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 15., H,