[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 17:55:03 CEST

Szia!

Bocsánat, úgy látszik elhamarkodtam egy kicsit, Feri következtetéseire és
főleg levelének hangvételére értettem, hogy azokkal nagyon nem értek egyet.

(Fehér Ferit ettől függetlenül szeretjük, akárcsak korábban elhunyt
druszáját, Valkonyt. Elismerjük, hogy nagyon sokat tett illetve tesz egyik
is, meg a másik is a tájfutásért, csak a modorukkal volt illetve van
gyakorta probléma. Ez nem fejedelmi többes akart lenni, hanem azt gondolom,
velem együtt mások is így látják, ezért fogalmaztam többes számban.)

Az említett két eseten kívül sok további olyan esetet lehetne felsorolni,
OB-kat illetően, ahol a hibák ellenére nem rendeltek el újrarendezést. Ezek
összegyűjtésére azonban most sem kedvem, sem időm nincs. Emlékezetemben
olyan megoldások vannak, hogy a versenynaptárban már szereplő, amúgyis
megrendezésre kerülő versenyen ismételték meg az egy-két kategória számára
elfuserált bajnokságot. Az azért jóval kisebb érvágás a rendező egyesület
számára. Nem nagyon értek gazdasági ügyekhez, az egyesületem vezetésével
sem egyeztettem az alábbi következtetést illetően, de félek, hogy az SZU
számára az újrarendezés kikényszerítése csődhelyzetet eredményezhet.

Üdvözlettel:
Gerzson

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 15.,
H, 17:27):