[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 16:46:31 CEST

Kedves Miki!

Ne vágjon mellbe Fehér Ferenc barátságtalan válasza. Fecó minden egyes
mondatára vonatkozóan nekem 180%-kal ellentétes véleményem van - egy
kivétellel. Még akkor is, ha azzal vádolnak meg emiatt, hogy "haza
beszélek". Szerény véleményem szerint nagyon jól tetted, hogy megírtad a
leveledet.

A kivétel az a mondat, hogy "Mert jó verseny volt". Ezzel természetesen
egyetértek - a versenyzőktől hallottak alapján, mivel én nem nagyon tudtam
követni, ugyanis a verseny alatt szinte végig a parkolást felügyeltem.

Azt sem értem, ha egy Elnökségi Tag nem tud a döntésről, akkor hogyan
lehetséges, hogy az virít az MTFSZ honlap kezdő oldalán:

Egyesületi Váltó OB újrarendezés ... Szeptember 3. hétvégéjén

Üdvözlettel:
Gerzson