[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Jan. 7., H, 23:02:56 CET

Sziasztok!

Ha már így belemélyedünk a dél-dunántúli térképek által ábrázolt
területekbe, megjegyezném, hogy Hungária Kupa még nem volt sem Tolnában,
sem Somogyban, de Baranyában is jobbára csak az Orfű-Abaliget tengely
környékén.

És akkor a segítség Janónak:

A 2016-os HOB térképének alsó sarkában lévő István-kunyhónál volt a cél
az általad küldött Mecsek 3 térképen. A 8-as pontnál lévő rét is megvan még.

http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=744&kieli=

A régi térkép északkeleti sarkában lévő lakott terület az újabb térképen
az Üveghuta néven futó torony-jel. Egy harangláb maradt belőle.

https://geocaching.hu/cacheimages/2010-01/118_20100127_191433.jpg

Üdv,
Skuló Marci