[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2019. Jan. 8., K, 09:34:08 CET

Kedves Kelemen Sporttárs!

Őszinte sajnálattal olvastam főtitkárunk levelében, hogy a nehéz
körülményre való tekintettel nem tud oktató plakátot küldeni Megyétekben
folyó ifjúsági munka elmélyítéséhez.

Amennyiben ez a hiányosság azóta sem perfektuálódott, szívesen felajánlok
számotokra korabeli oktató plakátokat, amelyeket a bolgár tájfutás
tömegesítése érdekében készítettek. Ők akkoriban a 100 ezres létszámú
bulgáriai Turista szövetség keretein belül működtek, így jutott pénz
plakátokra is.

Sporttársi üdvözlettel,
Bozán György

Melléklet 1. sz. oktató plakát