[Tajfutas] BTFSZ évindítás - plakát

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 7., H, 16:20:31 CET

Szia Skuló,

Igazad van, a Mecsek 2-n jártam. Nem is vettem észre, hogy ez a Váralja
területe. Tán egyszer, vagy megyei verseny (?) vagy országos bajnokság
(?) volt.

A későbbi 35x magyar bajnokról ott készült a csatolt kép. Fotó és
kötözés by Sélley "Papa"

Mecsek 3-hoz "telefonos" segítséget kérek. Ha igaz, akkor Apátvarasd,
Erdősmecske, Ófalu között terül el, de a Googe Maps-n nem tudom
beazonosítani. Második csatolmány.

Utoljára 2008-ban javítottam erdei térképet, Bátaapátitól DNy-ra, ez a
közelében lehet.

Aki be tudja azonosítani, az küldjön nekünk egy linket.

+ egy adalék a plakáthoz. A csatolt 1971 évi levél alapján nagyobb
bizonyossággal állítható, hogy BTFSZ kiadvány lehetett a plakát.
Harmadik csatolmány.

Csonti! Az MTFSZ-ben megvannak még ezek a levelek?

Name: Detti baba.jpg
Type: image/jpeg