[Tajfutas] Route to Christmas: Day 19 2019 + indoor

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 20., P, 00:19:40 CET

Sziasztok,

Újra átugrottunk pár napot, de sebaj.

http://news.worldofo.com/2019/12/19/route-to-christmas-day-19-2019/

- és a Télapu csalogat a MO'20-ra - 5. rész (The end)

https://twitter.com/JukolanViesti/status/1205550841412890628

Télapu, gondolhattam volna már az elején, hogy kész átvágás, reklámfogás
a filmsorozatod. 18.000 versenyző, 40-50.000 ember kísérőkkel együtt.

Ugye tudod, hogy az egyik legnagyobb környezetszennyező a turizmus
(benne a sportturizmus).

Homo Nikolaus

Ui: ezt láttad-e már: http://tajfutas.hu/szimbolkviz/

Döntsd meg a 16-18 mp-s eredményemet, amit japán nyelvre állítva értem
el. :))

Amíg töröd a fejed, segíts nekem a végigfutni ezt az Indoor pályát (az
év sprintpályája lehet, ha te is rá szavazol). Még csak az 1. pontra
jutottam el.

http://news.worldofo.com/wp-content/uploads/c2019/indoor.jpg

Ez a makett tán segít egy picit a megértésében:

https://www.instagram.com/p/B4mz0Waj-MV/

Fotók a versenyről:
https://www.dropbox.com/sh/dqigv33dqb62h43/AADLGmV2Lr5it32kuyoZdfcRa?dl=0&preview=_MG_4494.jpg