[Tajfutas] Route to Christmas: Day 12+1 2019

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 14., Szo, 00:01:35 CET

Sziasztok,

Újra átugrottunk pár napot, de sebaj.

Bingó! Ezt most sikerült eltalálnom. Tönkrezúztam a pályakitűző
elképzeléseit és "C" fokozatúvá tettem az átmenetet.

http://news.worldofo.com/2019/12/13/route-to-christmas-day-13-2019/

Van egy pici hiányérzetem. Milyen technikai arzenálja van egy mai
edzőnek? Ezeknek az oldalaknak az elemzése benne van-e a repertoárjukban?

Tudják-e az edzők, hogy ők maguk is létrehozhatnak a Word of O felületen
elemzésre szánt átmeneteket? (Könnyűt, nehezet.)

pl. ilyeneket

Merre mentél? Merre mennél?
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/terkepek/69-hirek/548-merre>

Az egész World of O oldal webroute
<http://maps.worldofo.com/webroute/?>-ja(e) (kalandozz a táblázatban)

És akkor az edző kiosztja a nick-neveket. pl. ZTC-1, ZTC-2, ZTC-3 stb.
Este pedig kiértékeli a dolgozatokat, majd tanteremben okos táblára
kivetítik és együtt elmolyolnak rajta. Utópisztikus?

Rejtvény: pár nappal ezelőtti ("?")karácsinyi pályán képzeletben
végigfutott egy ZTC -"?" számú harcos. A feladvány: Melyik napról van
szó és a nick-neve mögött milyen sorszám található.

Amúgy, a napokban örökölt, sim kártya nélküli okos telefonomon rajzoltam
be az útvonalát. Ne keress benne logikát, csak érintgettem az
ujjbegyeimet (be-be, most már nekem is van bunkófonóm, megyek is
MapRun-ozni, ha a sarkantyúmat meggyógyítják.)

Okos telója pedig már minden fiatalnak van. Hajrá, adjatok nekik házi
feladatokat.