[Tajfutas] Tájfutó házaspárok

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Dec. 2., H, 17:06:26 CET

Sziasztok!
Fantasztikus képeket kaptam, remélem, hogy majd a ti szíveteket is
megmelengeti az összeállítás😄!
Ha van még olyan, aki a saját családi örömeit szívesen megosztja a tájfutók
nagyobb családjával, a héten küldje el a fotóit, hogy be tudjuk
szerkeszteni! Esküvői, vagy régi páros fotó, és akár külön képen, ha vannak
gyerekek! Meg persze az unokákról is jöhetnek fotók 😉!
Ismerősi körben is lehet ösztönözni az érintetteket!!
Nagyon köszönöm!
Krasznai Orsi

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
nov. 8., P, 9:59):