[Tajfutas] Térképészeknek

Schőnviszky László viszkyg at gmail.com
2019. Dec. 16., H, 22:04:24 CET

Sziasztok!

Sajnos a Tájolóban megjelent két cikkem ott nem olvasható, ezért
csatolva küldöm a két cikket tanulmányozásra. Ígéretem van arra, hogy az
egykori Eötvös Loránd Geofizikai Intézet romjain még maradt
kollégáimtól, hogy rövidesen megkapom az új mérési eredmények alapján
készült formulákat. Akkor azt is közzé teszem.

Kellemes Karácsonyt:

Jozsó