[Tajfutas] Térképészeknek

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2019. Dec. 15., V, 13:51:51 CET

Vagyis legjobb a Mets Miki által vázolt régi módszer:

Én annak idején kerestem 5-6 egyenes vonalat (út, nyiladék) a terepen, ami a térképen is rajta volt, onnan mértem vissza az északot. Ha nincs elektromos földkábel az út mellett:-), jól működik, ha van, kiderül, mert az út másik oldalán mérve akár 30 fokos eltérés is kijöhet:-)

M.