[Tajfutas] holtverseny és HK

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Aug. 24., Szo, 14:54:23 CEST

Szaki, én nem is akartam hivatalosan válaszolni, viszont ez nagyon is
következetes döntés lehet egy másik szempontból.
Nem nyúlnak bele kézzel a mért időkbe, ha nem volt olyan hivatalos
rendező, aki betöltötte volna a célbírói posztot. A másik két esetben
mázlijuk volt az érintetteknek, hogy valóban azonos lett a mért idő is,
neked peched.
Aligha fogsz választ kapni a leveledre, de figyelemfelhívásra mindenképp
jó volt. Egyrészt minden későbbi rendezőnek, hogy kevesebb kategóriában
szívassák magukat az időkiegyenlítéssel, és ha mégis, legyen célbíró.
Másrészt a versenyzőknek, hogy ne akarják megbeszélni a pályán az
eredményt, még ha nem is veszik komolyan a versenyt. Esetleg hogy
vegyenek SIAC-ot, mert az gyorsabb. Kérjünk jutalékot neked a cégtől a
következő egy hónap hazai eladásai után? :-)

Üdv,
Skuló Marci