[Tajfutas] holtverseny és HK

Szakal Peter szakip999 at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 15:15:39 CEST

Szia Skulo,

Ha ezt mondják hogy nekik mázlijuk van, nekem pechem, akkor máshogy állunk
a helyzethez.
Itt szubjektiv döntés született, példa statuálással. Sportszerűtlen
viselkedésre hivatkozva. Ezeket kaptam válaszul.
Ha sportszerűtlenül viselkedik valaki akkor azt zárják ki, és legyen
következménye.
45BR ben nem hiszem hogy erről szólt volna. A 3. helyezett 6 percre volt
tőlünk, nem befolyásoltunk semmit és senkit.

Annak idején a Pityi sportszerűtlenségét sem honorálták eltiltással. Most,
45BR ben kezdjük ezt el.
Kinek fájt volna ha van egy 3. holtverseny is? Skulo, tedd a szívedre a
kezed, te mit tettél volna ott?
Ahogy írtad, ez hobby, családi sport. Miért is kell elrontani több
családnak a hétvégéjét, nyaralását egy ilyen dologgal?

Szaki

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug.
24., Szo, 14:54):