[Tajfutas] holtverseny és HK

Szakal Peter szakip999 at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 14:29:59 CEST

Szia Skulo,

Sajnos még mindig nem kaptam választ se a rendezőségtől sem a szövetségtől
hivatalosan a levelemre.
Felhozhatjuk a szabályzat pontjait, és írhatjuk a hibákat is, de szerintem
a legfőbb hiba a következetlenség.
Ha 2 holtverseny van akkor a harmadikon miért kell példát statuálni? Kettőt
elfogadunk hármat már nem?
Azt hiszem ezt mindenki tudja, hogy nem a díjakon és az érmeken múlik ez,
mert a másik 2 holtversenynél is meg tudtak osztozni a versenyzők.

Remélem a verseny Elnöke, aki meg lett szólítva és a Szövetség részéről is
veszik a fáradtságot, és válaszolnak a levelemre. Eddig még nem tették.
A te leveled nem számít hivatalosnak, bár rendes tőled hogy foglalkozol a
szabályokkal.

Köszönöm

Szaki

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 24.,