[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Sze. 12., Sze, 10:03:31 CEST

Csatlakozva: Mi mezei tájfutók továbbra is várjuk - Molnár Petin kívül - az
elnökség tagjainak szakmai cikkeit, a linkeket a honlapon.
  S várjuk - a köldök nézésen túli - sokak által hiányolt megalapozott
szakmai döntéseket, rosszakat már láttunk néhányat...
Üdv:
Vékony Andor

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 11.,
K, 22:43):