[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 12., Sze, 10:56:17 CEST

Sziasztok,

Nekem kifejezetten elvonási tüneteim voltak, amíg nem működött a lazarus
levelezési rendszere.

Ez egy nyitott felület, regisztráció nélkül is megtekinthető az
archívuma. 400 fő felett van felhasználók száma. Szabad csak
"kukkolónak" lenni. (Kívül tágasabb! - ez nem neked szól Ádám, hanem a
mai délutánnak.)

Szakmaiságáról csak annyit, ha a levelezői lista aktív figyelője lenne
minden válogatott versenyző, akkor a hétvégi pécsi versenyre készült
térkép sokkalta jobb minőségben készülhetett volna el.

Tán még tagja vagyok a válogatott zártkörű listájának, úgymond
egyirányú, csak kapok leveleket. Ott, én még szakmai vitát nem olvastam.
Megyünk, utazunk, programtervek, kocsi probléma, megjelent a bulletin,
éves program stb. Komoly pályaelemzések VB, EB-t követően? Nuku, semmi.

Áldás, békesség.

Janó