[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2018. Sze. 12., Sze, 09:33:35 CEST

Kedves Ádám!

A magad 25 éve nyilván feljogosít arra, hogy ilyen terjedelemben osszad az észt.

Még meg sem születtél, amikor a feleségemmel létrehoztuk az utánpótlás nevelésben élen járó Recski Bányász tájfutó szakosztályát. Moha még versenyez közülük.

Egyébként javaslom ifjú sporttársainknak hogy lökjék le a Taigetoszról a hozzám hasonló, ok nélkül akadékoskodó vén tájfutókat és akkor válaszolni sem kell a kérdéseinkre.

Üdv

Jenő