[Tajfutas] BudaSprint 2018 - Eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 06:02:59 CET

Akkor szerintem egyszerűbb és olcsóbb 2-3 őrt odaállítani, rendezői pólóval
(vagy más feltűnő ismertető jellel). Ez pótolja a terepi jelölét.

Valaki ugyan kiabált lentről, ő versenyző lehetett, hogy ott nem szabad
átjönni, de nem hittem neki, és nem álltam meg, kontrolálni, hogy hátha
igaza van.

Nem akartam volna leleplezni magamat, aztán MM kedvéért írtam mégis, hogy a
tiltott átjárásnak nem az az oka, hogy ne tudnánk mit jelent a piros
sraffozás, hanem az, hogy nem tudunk jól tájékozódni.

Üdv:
Gerzson

Vizi Tibor <vizi.tibor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 3., Szo,
21:16):