[Tajfutas] BudaSprint 2018 - Eredmények

Baila vidrum bailavidrum at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 13:17:32 CET

Sziasztok,

Szuper verseny volt, gratulálok a szinvonalas pályálkoz.

Engem is kizárhattok :-)

Két helyen hágtam át:

1. Alagút előtt elfutás. Mondjuk én itt térképezés nélkül futottam, mert az
előző ponton megnéztem hol lesz a köv pont és mivel ismerem a várat egy
hosszú gondoldodásmentes kocogás mellett döntöttem pihenésképpen. Utólag
sem értem hogy ez miért volt lezérva. Itt zebra is van.

2. A másik áthágásom a Várker Bazár lift mögötti pontjánál volt. Miután a
kazamatákban le föl megjártam már kétszer az utca, emelet távot, és láttam
mennyien keresztezik a tiltott területet, én is elcsábultam. Halkan jegyzem
meg, hogy itt a pontot jelző kör picit jobb elhelyezésével egyértelműbb
lett volna, hogy nem lent az utcán van a pont, hanem az emeleten. A kör
közepe szerintem pont a várfal vonalra esik M45-ben. A térképen amúgy nincs
jelölve az az átjáró, ami levisz a földszinre. A másik komment hogy a
tájfutótérkép nem alkalmas 3d terep adottságok ábrázolására. Direkt ilyen
helyekre pontot tenni szerintem megosztó. Sokat számít itt a helyszín
ismeret...

Üdv Szvia