[Tajfutas] BudaSprint 2018 - Eredmények

Vizi Tibor vizi.tibor at gmail.com
2018. Nov. 3., Szo, 21:16:47 CET

Sziasztok!

Már gondolkodunk azon, hogy hogyan tudnánk jobban jelölni ezeket a
térképen és kint a "terepen" is. A kinti jelölés a nehezebb, mert a
várban mindenhez engedély kell és azt nem nagyon osztogatják... A
lényeg, hogy a következő BudaSprinten ezekkel előre számolunk és
igyekszünk a legjobb megoldást megtalálni erre (is).
Köszönjük még egyszer, hogy eljöttetek!!!

Szép estét kívánok Nektek!

Üdv:
Vizi Tibi