[Tajfutas] Nyílt levél

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Aug. 21., K, 15:25:38 CEST

Kedves Gyula!

Erős csúsztatások vannak a leveledben. Én 9 év korkülönbség miatt
kedvetlenedtem el, és át is neveztem Keszthely és a Balaton helyett az egri
versenyre. Véletlenül rendelkezésre állt egy ilyen lehetőség. Miért kell
azzal csúfolódni, hogy 1 évvel fiatalabbtól nem akarunk kikapni?
Tiszteletlen bunkóság ez a gúnyolódás az öregek felé.

Matematika professzorként nyilván jól tudod, hogy 9>>1. Ezenkívül, te is
egyszer meg fogsz öregedni, és akkor majd azt is észreveszed, hogy van egy
olyan relativitás, hogy a 35-50 éves fiatalabbak közötti 9 év különbség
jóval kisebb, mint az ennél idősebb, mondjuk 60-80 évesek közötti 9 év
különbség. Statisztikai elemzéssel is be van bebizonyítva, de még inkább a
tapasztalat mutatja.

Emlékszem, hogy volt olyan időszak, hogy jó pár évig többnyire csak
egyetlen kategória volt a szenioroknak, az F35. Senki nem tiltakozott,
akkor ez volt a természetes, ez volt a norma. Zokszó nélkül tudomásul
vettük. Igaz, hogy nevezési díjak sem voltak, legfeljebb valamilyen
képletes filléres nevezési díj, amit többnyire az egyesületek álltak, nem a
versenyzők.

Ezzel szemben ma már piaci és marketing szempontok érvényesülnek a tájfutó
versenyek tekintetében is. Szerintem marketing szempontból az
egyesületeknek is az az érdeke, hogy ne nagyon vonjanak össze kategóriákat,
mert akkor a versenyzők lassacskán elpártolnak tőlük.

Ja még valami: Szerintem az is bunkóság, ha valaki az előzmény levelek
hosszú listájából álló óriás kígyót otthagyja a válaszában. Tudom, van
olyan vélemény is, hogy valaki együtt akarja látni az utolsó levelet az
összes előzménnyel, de véleményem szerint ezt csak egy szűkkörű kisebbség
igényli, a többséget pedig irritálja.

Üdv:
KG

> valogatott programok tamogatasa: 909.500 Ft
>
> utanpotlas-neveles tamogatasa: 514.000 Ft
>
> Tajfuto Gala megrendezesenek tamogatasa: 661.000 Ft
> Ez igaz? Én is meglehetősen furcsállom.

Viszont nem látom, mi köze a kategória összevonás tárgyához.