[Tajfutas] Nyílt levél

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2018. Aug. 21., K, 14:26:09 CEST

Szokasos szarkazmusomert elore is elnezest kerek.

Szuper ez az ajanlas, tenyleg.

A fotitkari beszamolobol:

valogatott programok tamogatasa: 909.500 Ft
                                  ^^^^^^^^|^

utanpotlas-neveles tamogatasa: 514.000 Ft

Tajfuto Gala megrendezesenek tamogatasa: 661.000 Ft

A trendet es az aranyokat elnezve, jo lenne elkuloniteni vagy
2 millat arra, hogy minden szenior versenyzonek kulon palyaja legyen,
es akkor nem kellene szegyenkezniuk amiatt, hogy egy evvel
korabban szuletett versenyzo megverte oket.

Ja, es hogy ha javaslatomat megszavazza a kozgyules, akkor 40%
reszesedest kerek.

Gyula