[Tajfutas] CBC Orient Cup - Eszéken jártam 3

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Sze. 4., H, 12:05:26 CEST


Sziasztok,

Időközben dolgozott a paparazzi/paparazzina és feltöltötte a képeket az 
OK Sova Facebook oldalára.

Ha kíváncsi lennél  a hab testemre és az 1989 évi SILVA típusú 
válogatott bozótfelsőmre, akkor itt nézd végig a képeket 
<https://www.facebook.com/orijentacijskiklub.sova/photos/ms.c.eJxNVMmNRTEI62jEvvTf2Cjw4vyrZYMxJJyiQtrNlF5Sf7xAUKaJq36AiR%7E;A4jJE5Ui6%7E;UpkAQJAOjWarkSCKYOIL8NkGM5g8DLiMorHmF1AfJz28yG6EkPbHIbctsphRi0GhuYAoq%7E;o8RF6GbLG4sfYAgnA%7E_tRQBqCxkrxA23QJWK%7E_tAYnySDyvxLaG%7E_QNmlkSEthJ7EvLdnCDTnZYxbS3DwAibttIYnyYxFNVcYwygeQASGKPThRUh50zLhc1Fbxf4CF8AN0br1MHgNZaNRe0VBhbVOk6xKPV1qnBae3QMY7sGxhpMbPIgRY2VGEKmWZQ1FlVzMJyQiO%7E_tyzM2uyW0lZ0lMIvVdnF0mYCscHQ5mcp7LyUDJBLTjdAL57DvlvAaYq9QcIX7kON7yGopnCnFKR8Q6UzB7hdI1QNYGwAxbbu%7E;w9QYyfdM1dJ0GN%7E;BqEXZ6SLUF%7E;AaQB0SHx9WYPSp0d%7E;voJYnICku%7E_CCatpIAYtr6Y%7E_RKAj5yGKkAYmoYv7YDBHx0DvCd9gBTI1AjbRNDpjrTst9p08fpfaYnMdrUXw3dGvYPNwYbGw%7E-%7E-.bps.a.1723202007742693.1073741850.815317371864499/1723203991075828/?type=3&theater>.

És még egy tanács versenyrendezőknek: A pálya tervezése mellett a 
felvezetés is nagyon fontos feladatkör, pontos munkát igényel. Az M21E 
pályában az 1,2 és 5 pontok nem a simbolban szereplő oldalára kerültek 
az objektumoknak, így a pályatervező elképzelése ellenére (érkezés 
irányából rejtett oldal) távolról láthatók voltak az ep.-k.

Eredmények emitt: 
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/843-cbc-orient-cup-eredmenyek
Nem kell továbbképzésre mennie senkinek, én vagyok a Losers Cup abszolút 
győztese.

Üdv,
Janó
Workshop fotók itt láthatók 
<https://www.facebook.com/orijentacijskiklub.sova/photos/pcb.1721285874600973/1721285791267648/?type=3&theater>

2017.09.03. 22:22 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Sziasztok,
>
> és zárásként küldöm a CBC Orient Cup M21E pályáját. Mint látható a 
> pályakitűző alapos munkát végzett.
>
> Pontosan ki lettek mérve az útvonalválasztós átmenetek. Ez igaz a a 
> 12-13 és 15-16 átmenetekre is, ahol szintén csak pár méter van az 
> alternatívák között.
>
> Én a kék útvonalakon haladtam és a 12-13-t balra, míg a 15-16 
> átmenetet jobbra sétáltam meg.
>
> Miért is mentem az 1-2-ben középen és a 5-6 átmenetben jobbra? Mert 
> ezen logikus útvonalak mentén tudtam a legtöbb még később érintendő 
> pontot megtekinteni.
>
> Így a 15, 13, 4, 12, 11 pontok vissza felében már ismert helyen 
> voltak. Ezt csak egy a 11 ponton lévő térképcserével lehetett volna 
> kivédeni.
>
> Valszeg nagyon látványos sebességgel, ténylegesen elit tempóban 
> közlekedhettem, mert egy paparazzina már az 1-2 átmenetben is 
> lencsevégre próbált kapni, de ezt csak a 12-s pontra visszaérkeztemben 
> tudta abszolválni.
>
> Kemény párbajt vívtunk. Engem szíven talált. (Várom az Ő fotóit.)
>
> Térképjavítók, pályakitűzők, ellenőrző bírák figyelmébe: az 1:4000 és 
> az 1:5000 méretarányú térképek jelei egyformák, és méretüket, ha már 
> hivatkoznak rá a kiírásban az ISSOM határozza meg. Azért olyan nagyok 
> az X, O és emlékmű stb. pontszerű alakzatok minimum méretei, hogy nagy 
> futósebesség mellett is olvashatók legyenek. Most is felajánlom, hogy 
> szívesen lektorálok kiadás előtti munkákat.
>
> Ennek a területnek az átnézése nem tart tovább egy munkanapnál a 
> helyszínen, egy jó állapotban lévő javítónak. Térképen történő 
> átvezetése pedig fél nap. Csak saját magam szocpol. problémáján 
> múlott, hogy most nem saját magam munkáját észrevételezem.
>
> Üdv,
>
> Janó, aki várja az eredményeket (41:01 felett továbbképzés javasolt)

--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20170904/0f59a5ba/attachment.html>


További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról