<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p>Sziasztok,</p>
<p>Időközben dolgozott a paparazzi/paparazzina és feltöltötte a
képeket az OK Sova Facebook oldalára.</p>
<p>Ha kíváncsi lennél a hab testemre és az 1989 évi SILVA típusú
válogatott bozótfelsőmre, akkor <a
href="https://www.facebook.com/orijentacijskiklub.sova/photos/ms.c.eJxNVMmNRTEI62jEvvTf2Cjw4vyrZYMxJJyiQtrNlF5Sf7xAUKaJq36AiR%7E;A4jJE5Ui6%7E;UpkAQJAOjWarkSCKYOIL8NkGM5g8DLiMorHmF1AfJz28yG6EkPbHIbctsphRi0GhuYAoq%7E;o8RF6GbLG4sfYAgnA%7E_tRQBqCxkrxA23QJWK%7E_tAYnySDyvxLaG%7E_QNmlkSEthJ7EvLdnCDTnZYxbS3DwAibttIYnyYxFNVcYwygeQASGKPThRUh50zLhc1Fbxf4CF8AN0br1MHgNZaNRe0VBhbVOk6xKPV1qnBae3QMY7sGxhpMbPIgRY2VGEKmWZQ1FlVzMJyQiO%7E_tyzM2uyW0lZ0lMIvVdnF0mYCscHQ5mcp7LyUDJBLTjdAL57DvlvAaYq9QcIX7kON7yGopnCnFKR8Q6UzB7hdI1QNYGwAxbbu%7E;w9QYyfdM1dJ0GN%7E;BqEXZ6SLUF%7E;AaQB0SHx9WYPSp0d%7E;voJYnICku%7E_CCatpIAYtr6Y%7E_RKAj5yGKkAYmoYv7YDBHx0DvCd9gBTI1AjbRNDpjrTst9p08fpfaYnMdrUXw3dGvYPNwYbGw%7E-%7E-.bps.a.1723202007742693.1073741850.815317371864499/1723203991075828/?type=3&theater">itt
nézd végig a képeket</a>.<br>
</p>
És még egy tanács versenyrendezőknek: A pálya tervezése mellett a
felvezetés is nagyon fontos feladatkör, pontos munkát igényel. Az
M21E pályában az 1,2 és 5 pontok nem a simbolban szereplő oldalára
kerültek az objektumoknak, így a pályatervező elképzelése ellenére
(érkezés irányából rejtett oldal) távolról láthatók voltak az ep.-k.<br>
<br>
Eredmények emitt: <a
href="http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/843-cbc-orient-cup-eredmenyek">http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/843-cbc-orient-cup-eredmenyek</a><br>
<div class="moz-cite-prefix">Nem kell továbbképzésre mennie
senkinek, én vagyok a Losers Cup abszolút győztese.<br>
<br>
Üdv,<br>
Janó<br>
<a
href="https://www.facebook.com/orijentacijskiklub.sova/photos/pcb.1721285874600973/1721285791267648/?type=3&theater">Workshop
fotók itt láthatók</a><br>
<br>
2017.09.03. 22:22 keltezéssel, Kelemen János írta:<br>
</div>
<blockquote
cite="mid:d39d6608-718a-cf98-f34a-979f994bc5e2@t-online.hu"
type="cite">Sziasztok,
<br>
<br>
és zárásként küldöm a CBC Orient Cup M21E pályáját. Mint látható a
pályakitűző alapos munkát végzett.
<br>
<br>
Pontosan ki lettek mérve az útvonalválasztós átmenetek. Ez igaz a
a 12-13 és 15-16 átmenetekre is, ahol szintén csak pár méter van
az alternatívák között.
<br>
<br>
Én a kék útvonalakon haladtam és a 12-13-t balra, míg a 15-16
átmenetet jobbra sétáltam meg.
<br>
<br>
Miért is mentem az 1-2-ben középen és a 5-6 átmenetben jobbra?
Mert ezen logikus útvonalak mentén tudtam a legtöbb még később
érintendő pontot megtekinteni.
<br>
<br>
Így a 15, 13, 4, 12, 11 pontok vissza felében már ismert helyen
voltak. Ezt csak egy a 11 ponton lévő térképcserével lehetett
volna kivédeni.
<br>
<br>
Valszeg nagyon látványos sebességgel, ténylegesen elit tempóban
közlekedhettem, mert egy paparazzina már az 1-2 átmenetben is
lencsevégre próbált kapni, de ezt csak a 12-s pontra
visszaérkeztemben tudta abszolválni.
<br>
<br>
Kemény párbajt vívtunk. Engem szíven talált. (Várom az Ő fotóit.)
<br>
<br>
Térképjavítók, pályakitűzők, ellenőrző bírák figyelmébe: az 1:4000
és az 1:5000 méretarányú térképek jelei egyformák, és méretüket,
ha már hivatkoznak rá a kiírásban az ISSOM határozza meg. Azért
olyan nagyok az X, O és emlékmű stb. pontszerű alakzatok minimum
méretei, hogy nagy futósebesség mellett is olvashatók legyenek.
Most is felajánlom, hogy szívesen lektorálok kiadás előtti
munkákat.
<br>
<br>
Ennek a területnek az átnézése nem tart tovább egy munkanapnál a
helyszínen, egy jó állapotban lévő javítónak. Térképen történő
átvezetése pedig fél nap. Csak saját magam szocpol. problémáján
múlott, hogy most nem saját magam munkáját észrevételezem.
<br>
<br>
Üdv,
<br>
<br>
Janó, aki várja az eredményeket (41:01 felett továbbképzés
javasolt)
<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>