[Tajfutas] napi versenyengedély

ZOLTÁN FEKETE Zoltan.Fekete at kh.hu
2017. Feb. 17., P, 12:07:57 CET

Sziasztok!

No, akkor folytassuk a kérdések sorát:

4) a szalagos pályákon indulókra is vonatkozik majd a pótdíj? DK-ban a kísérők is fizessenek? ☺
5) örvendetes mindenféle fejlesztés, de térerő is lesz majd az alkalmazáshoz?
6) a legtöbb versenyen
7) készült-e valamilyen számítás arra, hogy mekkora bevételhez juthat így a szövetség, ill. a rendező klub? Mondjuk a  2016-os versenyek alapján? (megéri-e anyagilag a bevezetés?)

A 10+8 %-megfizetésével a „potyautasok” eddig is hozzájárultak a szövetség bevételeihez, így ez most csak egy újabb pénzbeszedésnek, ill. nevezési díj emelésnek tűnik, lehet, szerencsésebb lenne ebbe beépíteni azt a díjat.

Fekesz
EPS