[Tajfutas] napi versenyengedély

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Feb. 17., P, 11:45:25 CET

Sziasztok!

Ha jól értem, akkor a nevezési díjak a napi versenyengedély árával
növekedni fognak és akinek van éves versenyengedélye az a napi
versenyengedély díjával kevesebbet fizet.

Ez felvet több kérdést:

1) Hogyan érinti ez a RR versenyeknél megállapított szövetségi maximális
nevezési díjat?
2) Vajon melyik összegből fogja számolni az MTFSZ 10+8%-ot az OR
versenyeknél? Ha a magasabból, akkor dupla bevétel a szövetségnek, a
versenyrendezők kárára.
3) Külföldi versenyzők milyen összeget fizetnek és ebből mennyit kell az
MTFSZ-nek továbbküldeni?

Természetesen ezek mind költői kérdések, mert az elnökség részéről szinte
sosem érkezik válasz a listán felvetett dolgokra.
Elhiszem, hogy a rövid izgalommentes közgyűlés a vágy.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

Göcsej Galopp 55/33/16/5 a kihívás videó
<https://www.youtube.com/watch?v=zlJAmt8cNRQ&list=PLlAH0wGefExPhZO-wsjLXjN7M2G5U7B5L>

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>