[Tajfutas] Laci Bácsi

Kocsis Péter csokis at poli.hu
2016. Júl. 12., K, 15:13:40 CEST

> Igen! Csodáatos Ember volt!
> 2-3 hete még Ő mondta nekem, mikor a térképet fel akartam venni (mint mindig), hogy "Nem mész onnan? Előbb törölni! Aztán egy percig még csodálhatod."
> És azt a klasszikust, is, amikor megláttam a térképet, felkiáltottam: Te jó Isten! "Itt vagyok!" mondta Laci Bácsi.
> Emléxem, hogy egy versenyen - nehezen ment már akkor is - mondtam neki: "Laci Bácsi, add ide a dugókát" és felmásztam a meredek sziklapontra...
> Nagyon szerettem Őt, Ő volt a csupa szíve Béla versenyeinek. Nyugodjék békében.
>
> OldKajLa F65

 Illetve amikor utolérhetetlenül laza, és légiesen könnyed futásommal
beestem a célba, kinézett a sátorból:

 - Hallottam ám, hogy döng az erdő, reng a hegy, Csokis Peti közeleg.

Viszont ha valakiről, hát róla nem szabad szomorúan megemlékezni,
úgyhogy ezúton kijelentem: sapkája és mackónadrágja (_szerintem Király
Gábor róla koppintotta_) emléke a szívünkben él tovább.

Csokis

Links:
------