[Tajfutas] Laci Bácsi

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2016. Júl. 12., K, 15:59:59 CEST

A skóciai veterán VB-re együtt utaztunk Kozma Lacival. Ott ismertük meg
igazán,hogy lelkiekben mennyire gazdag volt. Nem volt egyébként dúsgazdag,
az útra is szinte csak olajos halat vitt,amit valahol nagyon olcsón
szerzett,de felbontott egyet nekem. Sok mindent elfelejtünk,de az ilyen
nyuanszokat soha.
Laci bá' nyugodj békében!