[Tajfutas] Laci Bácsi

László Kaján oldkajla at gmail.com
2016. Júl. 12., K, 14:26:35 CEST

Igen! Csodáatos Ember volt!
2-3 hete még Ő mondta nekem, mikor a térképet fel akartam venni (mint
mindig), hogy "Nem mész onnan? Előbb törölni! Aztán egy percig még
csodálhatod."
És azt a klasszikust, is, amikor megláttam a térképet, felkiáltottam: Te jó
Isten! "Itt vagyok!" mondta Laci Bácsi.
Emléxem, hogy egy versenyen - nehezen ment már akkor is - mondtam neki:
"Laci Bácsi, add ide a dugókát" és felmásztam a meredek sziklapontra...
Nagyon szerettem Őt, Ő volt a csupa szíve Béla versenyeinek. Nyugodjék
békében.

OldKajLa F65