[Tajfutas] ORVB Szeged (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2015. Sze. 14., H, 16:16:02 CEST

Sziasztok !

Köszönöm a korrekt válaszokat, de azért jelezném, hogy a fő probléma nem az, hogy ennyire elcsúsztak az arányok 1-6-6-1,

hanem az, hogy csak 2 szakaszra lett kombinálva 4 pálya  a meglévő 5 szakasz lehetséges 32 pályája helyett.

Sőt lehet hogy 6 szakasz volt és akkor 64 pálya is lehetett volna de ez már mindegy ….

Így most ez a váltó kicsit futósabbra sikerült.

üdv: Sanyi