[Tajfutas] ORVB Szeged (Privát)

MTFSZ iroda iroda at mtfsz.hu
2015. Sze. 14., H, 15:14:05 CEST

Szia Sanyi!

Ahogy Ádám is írta, a pályakombinációkat az OCAD osztja ki. A manuális
pályakiosztás (tehát az OCAD pályaosztásába való belenyúlás), ennek
ellenőrzése és az SI-be kézzel történő bevitel kb. 10 munkanap
többletmunkát és rengeteg hibalehetőséget eredményezne, ezért nem szoktunk
belenyúlni még ilyen extrém esetekben sem (a problémát egyébként én is
észleltem a verseny előtt, de a fentiek miatt nem avatkoztam közbe).

Szemléltetve az egésznek a komplexitását, mellékelten megküldöm a 2015. évi
Rövidtávú Váltó OB pályafile-ját (térkép nélkül). Ebből magatok is
exportálhattok pályákat, ellenőrizhetitek a kombinációkat. OCAD 11-ben lett
véglegesítve az állomány és mivel a különböző OCAD verziók különböző
pályakiosztásokat eredményeznek, ezt a változatot mellékelem. Az ingyenes
OCAD 11 Viewerrel (http://ocad.com/dwn/o11VIE.php) tökéletesen
megtekinthető.

Üdvözlettel,
Less Áron