[Tajfutas] HOB

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2015. Ápr. 7., K, 16:01:42 CEST

Sziasztok!

Ott voltam, jó volt a rendezés, az időjárás is kitett magáért, még talán olyan rossz helyen sem végeztem, de nem örülnék, ha ez a tömegrajtos „egyéni” versenyzés rendszeressé válna (kivéve a váltókat).
Nekem nem tetszett, de ez csak egy vélemény!
Amennyiben azonban többen gondolkodnak hozzám hasonlóan, akkor talán vissza kellene változtatni…!
Tisztelettel:
Nemesházi László
Tel.: (+36) 1/238-1308
Fax: (+36) 1/238-2952