[Tajfutas] HOB

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2015. Ápr. 7., K, 18:13:51 CEST

Tisztelt Listatagok!

Ezzel én is így vagyok, mint Laci. Tömegrajtoltam, igyekeztem, a magam
által elvárt szinten futottam, de élvezetesebb lett volna számomra az
egyéni indítású futam. Én is azt szavaznám vissza, ha rajtam múlik...
A rendezőké pedig minden elismerésem, nagyon jól dolgoztak.
Azét Muliter Gábor véleményével is egyet értek. A végén az átfutópont után
még meg lehetett volna cifrázni egy kis molylepke erejéig. Esetleg a
pillangók valamelyike is lehetett volna háromszárnyú, úgy nem két variáció,
hanem 6 féle sorrend lehetett volna, de a lényegen az sem változtat. Ez így
nem "olyan" tájékozódási futóverseny, amilyet nagyon sokan szeretünk. Ez
így hangsúlyosabban futóverseny, ahol valamilyen mértékig tájékozódni is
kell tudni.

Üdvözlettel: Kovalcsik István